czwartek, 29 lipca 2021

Znalazłam zły Custom Content więc wam pokazuję

 Ten post różni się od innych , ponieważ są to screeny z mojej gry. Podam wam link do tego syfu ale pod żadnym pozorem tego nie pobierajcie. Grę da się uruchomić ale są pewne problemy:

1. Na komody i szafki nocne zawsze można stawiać małe lampy. Tutaj lampa w zestawie nie pasowała pod komodę i szafkę nocną chociaż na zdjęciu na stronie pokazują , że się da. W oryginale lampa lądowała pod meblem , a nie na nim.

2. Na łóżku simowie nie mogą normalnie spać. Gdy siadają na łóżku żeby się położyć strasznie się glitchują i dziwnie wyginają. Jak już na nim siedzą i są gotowi się położyć wsiąkają w mebel. Dodatkowo na zdjęciach tego chyba nie widać , ale skrzydła mojej wróżki wyglądały jak zgnieciona kartka papieru.

Tutaj jest omawiana rzecz:

MandySA3's Under the Sea- Ariel Bedroom Set (thesimsresource.com)

Nie ma złych komentarzy , same pochwały ale to jest po prostu zepsute. Mam tutaj dwa zdjęcia , pozdrawiam serdecznie moich nieistniejących czytelników i informuję , że od soboty nie ma mnie w domu i jeśli nie wstawię przez tydzień nic na blog - w miejscu wyjazdu nie było Internetu. Miałam tak rok temu , jedyne co robiłam w pokoju to grałam jakieś łącznie 4 godziny w simsy , bo na nic innego nie mogłam sobie pozwolić.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ukryta armia rzeczy robiących t-pose w Yandere Simulator

  Dzień Dobry! To chyba największy zwrot akcji tego roku , czyli nagle ot tak sobie piszę raz na ruski rok na tym blogu. Ale muszę o tym na...