wtorek, 27 lipca 2021

Bajki z dzieciństwa o których sobie przypomniałam oraz historyjki

 (MOŻLIWE ŻE BĘDZIE CZĘŚĆ DRUGA)

Psst wspomnę tylko , że motyw i serduszka z tyłu bloga zostały wczoraj zmienione na nowe ;)

Zapraszam na listę w większości bardzo dziwnych bajek z wielu kanałów telewizyjnych oraz historyjek z nimi związanych. Niektóre są nowe , niektóre są stare. Postaram się napisać tytuły takie jakie były ale możliwe , że nie wszystko będę pamiętać albo źle to napiszę.

Supercyfry - Miałam to na płycie w domu i pewnego dnia zabrałam ze sobą jak nocowałam u babcii. Dużo czasu myślałam , że mam tą płytę w domu ale nie mogłam jej znaleźć. W przezroczystej szklanej szafce u babcii zobaczyłam pudełko. Zapytałam się czy mogę je ze sobą zabrać do domu lecz gdy je otworzyłam płyty już w środku nie było , a samo pudełko po pewnym czasie również zaginęło.

Olinek Okrąglinek - Zawsze leżał jako płyta , w rozwalonym pudełku przy starym komputerze. Gdy po raz kolejny wybrałam się do babcii pomyślałam , że go sobie obejrzę. Tego dnia były wszystkie płyty ale nie było Olinka. Nigdy nie wrócił. Do dziś nie wiem co się z nim stało. Babcia go nie wyrzuciła , no bo przecież leżały tam inne bardziej zniszczone płyty , a one nie były wyrzucone.

Detektyw łodyga - Bardzo dziwna , przerażająca bajka , którą kojarzę tylko z czekania na inną albo z przeskakiwania po kanałach. W każdym bądź razie pamiętam , że był tam ktoś z fajnym głosem. Tyle.

Noddy - Ja nie oglądałam zbyt dużo ale nadal nękam siostrę przypominając jej fakt , że kiedyś to była jej jedna z ulubionych bajek. Mamy poszewkę na poduszkę z Noddim i jak ona ją założy to zaczyna się zabawa w wyśmiewanie. Ale ja jestem dobrą młodszą siostrą.

Małe królestwo Bena i Holly - Ta bajka jest koślawa bardziej od mojego mózgu. Ale nie będę oszukiwać , lubiłam to kiedyś oglądać.

Na koniec po przecinku są bajki , których nie będę rozpisywać ale możliwe , że coś z nimi napiszę w części drugiej.

Waybaloo , Nie ma to jak Rosie , Kerwhizz (z tym jest coś ciekawego btw) , łapkozaury , tree-fu-tom , pan robótka , kucharz duży kucharz mały , Clangers , Messy goes to OKIDO , Numeraki i inne.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ukryta armia rzeczy robiących t-pose w Yandere Simulator

  Dzień Dobry! To chyba największy zwrot akcji tego roku , czyli nagle ot tak sobie piszę raz na ruski rok na tym blogu. Ale muszę o tym na...