piątek, 9 lipca 2021

Dlaczego nie powinno grać w The Sims 3 z siostrą?

 Ponieważ siostry , a szczególnie te starsze mają dziwne pomysły.

Poniżej kilka dziwnych rzeczy jakie odwala moja siostra (2012-2021)


1. Gdy miała 11 lat tworzyła zawsze wysmarowane tapetą sraczkowato-musztardowe blondynki , opalone , z największym rozmiarem biustu.

2. Jak ją wkurza jakiś sim to przenosi go na swoją parcelę , następnie odgradza go ścianami

3. Raz jak grałyśmy w Barbie Life in the Dreamhouse jako rozgrywka w simsach to tam była Barbie , Raquel i jakaś przyjaciółka barbie , bodajże Teresa. Teresa umarła z głodu i po tym wszystkim poszła na huśtawkę. Chłop Teresy spłonął w ogniu zaraz tuż po jej śmierci. Nadal mam screeny z tego na starym komputerze.

4. Stworzyła sima , który tak się jej spodobał , że flirtowała z nim każda baba w naszym householdzie , ale  i tak władzę przejęłam ja pod jej nieobecność i w ten sposób MAJKEL BĘDZIE MÓJ.

5. Od kilku tygodni flirtowała z jakimś simem , myślała , że mają super relacje i w ogóle. Później kiedy owy Christopher nie chciał interakcji bara-bara... nienawiść do niego została na zawsze.

6. Kiedyś po imprezie został jakiś wampir. Był jakimś sposobem niewidzialny na naszej parceli , a po kilku simowych dniach od imprezy po prostu zdechł , bo nie pił plazmy xD

7. Kupiłyśmy raz dom i go przerobiłyśmy. Pod parcelę często wpadali różni simowie. Kiedyś jednak było aż trzech na sobie , wsiąkali w siebie. Zdjęcie mam chyba na dysku , jeśli tak to będzie w poście.

8. Zeswatała mnie ze zbugowanym policjantem. Więcej w poście ,,Celina i pierdółki z simsów" wystarczy że go wyszukacie po waszej prawej.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ukryta armia rzeczy robiących t-pose w Yandere Simulator

  Dzień Dobry! To chyba największy zwrot akcji tego roku , czyli nagle ot tak sobie piszę raz na ruski rok na tym blogu. Ale muszę o tym na...