czwartek, 1 lipca 2021

Gry planszowe #2

 Szybko poszło. Zrobiłam mały research w internecie i gotowe. Bez zbędnych opisów tym razem.

Obiecane gry , które znalazłam:

1. Grzybobranie , słaba jakość zdjęcia ponieważ są bardzo starą wersją. Obecnie mam nowszą.

2. Chińczyk do którego faktycznie były warcaby o czym nie wspomniałam.

3. Gra z Monster High , kiedyś była w niemalże każdym sklepie.

4. Być jak Hannah Montana , zasady są nawet na obrazku.

5. Gra z syrenką 

6. Tajemnicza gra , która okazała się calineczką w zestawie z syrenką


Z tych gier posiadam już tylko punkt 2. Obecnie moje grzybobranie to ,,grzybobranie leśne przygody".







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ukryta armia rzeczy robiących t-pose w Yandere Simulator

  Dzień Dobry! To chyba największy zwrot akcji tego roku , czyli nagle ot tak sobie piszę raz na ruski rok na tym blogu. Ale muszę o tym na...