poniedziałek, 5 lipca 2021

The Sims 3

 Chyba nigdy nie powiedziałam wam , że mam konto do The Sims 3. Czemu miałabym wam to mówić? Otóż zapomniałam przecież raz o blogu na prawie pół roku i możliwe , że w pewnym momencie zniknę i nie wrócę. A w The Sims 3 gram już od końcówki roku 2012 nieprzerwanie do dzisiaj. Więc próba kontaktu ze mną na registerze miałaby więcej sensu.

Okej więc strona na której "na pewno" mnie dodacie: The Sims™ 3 (thesims3.com)

Aby mnie znaleźć napiszcie:

Nazwa: Klesz765

Moja lokacja to: Kleszczowina 

(też nie wiem o co mi chodziło w listopadzie 2020)

W moich grach możecie wybrać:

Słodkie niespodzianki Katy Perry

Nie z tego świata

Studenckie życie

Kraj: Polska


Ogólnie to mam w domu 3/4 istniejących dodatków i 2 akcesoria tylko ich nie rejestruję


Zazwyczaj mam też takie profilowe. Moja siostra zawsze je sobie ustawiała jak byłam mała więc to jest istna legenda , a dodatkowo bardzo mi się podoba. Ktoś wie skąd ta fryzura? Też chcę mieć ją w grze.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ukryta armia rzeczy robiących t-pose w Yandere Simulator

  Dzień Dobry! To chyba największy zwrot akcji tego roku , czyli nagle ot tak sobie piszę raz na ruski rok na tym blogu. Ale muszę o tym na...