niedziela, 18 lipca 2021

Jakieś syfy o łingz klap

 Czyli takie jakby ,,Unpopular? Winx Club Opinions"

Podczas pisania słucham sobie tego: https://www.youtube.com/watch?v=q1Ar1uCVmxY&t=46s

Ofc nawet jak ktoś to znajduje po 10 latach to proszę mnie tutaj nie hejtować bla bla

Musa nie jest najlepszą postacią z 6 głównych Winx.  Jest to Tecna. Nie wiem tylko czemu jak byłam mała to najbardziej jej nie lubiłam ze wszystkich postaci , nie miałam gustu.

Sky nie pasuje do Bloom , bo oboje są głupi i źle się to miesza.

Najlepsza tranformacja to Magic Winx z 1 sezonu. Walić wasze overrated Enchantix.

Mythix jest najgorszą i najbardziej leniwą tranformacją ever.

Roxy to waifu.

Daphne (siostra Bloom) nigdy nie powinna wracać , tym samym na zawsze zostać nimfą.

Sezon 3 jest zły. Ma najwięcej błędów graficznych , jest leniwie narysowany , a dodatkowo odcinki nie za bardzo mi się podobały. Ale nic nie jest gorsze od sezonu 6 i Fate Saga.

Najbardziej lubię sezon 4. O tak. Ciekawostka: do obejrzenia tego sezonu zabrałam się przez miniaturkę odcinka bodajże szóstego (na youtubie chyba).

Nie rozumiem shipu Valtor x Bloom.

Flora to największa fajtłapa z całego serialu.

Miele , ta ruda siostra fajtłapy , nie jest fajna.

Winx Fate Saga jest najgorszą rzeczą jaka powstała w całym Winx Franchise.

Layla/Aisha w Lovix wygląda cudownie *^*

Lalki od Mattel były najlepsze. Miałam Stellę i do dzisiaj mam Tecnę ale Stelli już nie.

Sirenix ma 2 najlepszą piosenkę z tranformacji , a jako wygląd - w sezonie 8 wygląda jak gówno.

Najlepsza piosenka z Winx to Siamo Noi Le Winx https://www.youtube.com/watch?v=9eKDyRE8bBA

W sezonie 9 lub w przyszłości 10 powinni dodać Dark Winx i co dwa odcinki postać zmienia się na złą przy pomocy wszystkich sił zła. I najlepiej mojej oc Milk Cream. 

Czarownicy z czarnego kręgu to moi krasze.

Stormy jest superową Trixiarą.

Nienawidzę Bloom.

Lubię te małe wróżki Pop Pixie czy jakoś tak.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ukryta armia rzeczy robiących t-pose w Yandere Simulator

  Dzień Dobry! To chyba największy zwrot akcji tego roku , czyli nagle ot tak sobie piszę raz na ruski rok na tym blogu. Ale muszę o tym na...