czwartek, 15 lipca 2021

A ta znowu ma problem czyli dlaczego wolę the sims 3 od czwórki

 The Sims 4 powstało w 2014 roku i nadal nie wiem skąd aż takie zamiłowanie do tej gry. W każdym razie - dzisiaj przedstawię wam dlaczego The Sims 3 jest moim zdaniem zdecydowanie lepsze.

Ale optymalizacja gry akurat w trójce jest najgorsza. Laguje mi czasem grę co 2 sekundy xD

Okej , tutaj są powody:

1. Jakość a ilość

Nie ukrywajmy , każda część jest robiona pod pieniądze. Jednak jeśli twórcy chcą dodać np: koty , stroje w kratę i 5 fryzur z warkoczem to trójka jakoś wymyśli i połączy te rzeczy w jedne akcesoria a czwórka: dodatki tylko z tymi małymi rzeczami , nazywałyby się: Życie z kotami , Styl w kratkę i zakręcone warkocze. Co więcej - ludzie ponarzekają jakie to nudne i okropne a i tak to kupią bo znaczek na stronie startowej musi być -_-

2. Kreatywność

Oddajcie mi moje stwórz styl. Tak mi tego brakuje w The Sims 4 , że wy sobie tego nie wyobrażacie. Wszystko jest takie nudne , identyczne kolorystycznie , bożeeee

3. Małe światy

Oczywiście , w 2009 zrobiliśmy miliony gigantycznych , w całości dostępnych światów więc za 5 lat w 2014 musimy dać mały skrawek przestrzeni i brak możliwości wyjścia za niewidzialną ścianę.

4. Kasa w błoto , mały idioto

Moja siostra na święta w 2014 lub 2015 dostała The Sims 4 na płytę. Uruchomiła się tylko jeden raz. Jest zepsuta. To nie nasza wina tylko twórców. Zdajecie sobie sprawę ile kosztowała ta gra gdy była nowa? Skończyło się na tym , że pograłam w to 2 razy w życiu z dorszem. I te 2 zapisy się nawet nie zapisały (masło maślane , wiem). Da faq?

Opinia dorsza o tym poście to zapewne Miesła Ciek/10


Znowu wstawiam majkela z mordą w ręce bo kocham to zdjęcie , zapis i majkela.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ukryta armia rzeczy robiących t-pose w Yandere Simulator

  Dzień Dobry! To chyba największy zwrot akcji tego roku , czyli nagle ot tak sobie piszę raz na ruski rok na tym blogu. Ale muszę o tym na...