wtorek, 5 października 2021

Post , który nigdy nie zaistniał i wcale nie musi.

 Miałam od jakiegoś czasu w planach post o ocenianiu nauczycieli i wiecie co? Jajco. Nie mogę ich ocenić i to nie dlatego , że ,,ludzi nie powinno się oceniać" , bo tą zasadę mam daleko gdzieś. Mam namyśli to , że nauczyciele to bezwzględni ludzie (lub ufoludki z innego świata) , którzy są tu tylko dla pieniędzy oraz zaspokajania swoich potrzeb krzywdzenia innych osób. Mam za dużo lekcji i nie mam czasu na nic gdy wrócę do domu , a dodatkowo codziennie mam kilka sprawdzianów lub kartkówek na które oczywiście trzeba się nauczyć , bo jakże by inaczej. Nienawidzę szkoły i wszystkich nauczycieli. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ukryta armia rzeczy robiących t-pose w Yandere Simulator

  Dzień Dobry! To chyba największy zwrot akcji tego roku , czyli nagle ot tak sobie piszę raz na ruski rok na tym blogu. Ale muszę o tym na...