niedziela, 31 października 2021

Ocenianie dziwaków z Yandere Simulator.

 Dzisiaj zrobiłam Tier Listę postaci z Yandere Simulator. Oczywiście jak zawsze moja opinia jest jakimś przeciwieństwem całego fandomu , więc jak ktoś znajdzie to za 10 lat to będę mieć dramę.

Kategoria Małpiszony

Kokona i Saki/Mikumiku mają fajną historię i osobowość (w porównaniu do większości ludzi którzy nie mają nawet osobowości). Osanę lubię , chociaż jest Tsundere , a ja nienawidzę Tsundere , ale jak pozna się Osanę w grze to jest fajną przyjaciółką. Gita Yamahoto (ta ostatnia) to postać , do której mam jakieś dziwne przywiązanie. Nie pytajcie o Muję Kinę. Zapomnijcie , że ona tam jest.


Kategoria Mega

Tutaj nie muszę za dużo tłumaczyć , po prsotu lubię osobowość każdej z tych postaci ale nie tak bardzo żeby były małpiszonem.


Kategoria Moje profilowe (chodzi o discord)

Mam na profilowym typa z okejką. Ogólnie są tu postacie... okejka.


Kategoria Trochę Cringe

Osobowość tych postaci mnie trochę wkurza. Jest tu też cały klub fotograficzny , bo oni ogólnie są strasznie denerwujący.


Kategoria Nie lubię cię ale nie jesteś mendą

Nie lubię ich ale nie mogę powiedzieć , że ich nienawidzę. W każdej z tych postaci jest coś interesującego ale ta rzecz szybko się nudzi. A co do Budo - WKURZAJĄCA MAŁPA.


Kategoria Mendy

3 typiary z samorządu - wiecznie robią psik psik gazem.

Zielona tapeciara - ma hejterski blog w grze.

Senpai - znowu ktoś kto mnie wkurza niemiłosiernie.

Typ z beretem - jak siedzi na krześle i maluje , a później go ciachniemy to buguje się w krześle.

Kyoshi od WF - te tańczenie biodrami tylko dodaje oliwy do ognia.

Typek z okultystycznego - zawsze wszystkich ignoruje.

Wandale - AJ HEJT EWRIFINK ABAŁT JU

Klub kulinarny (bez Amai) - nigdy nie dają graczowi żarcia , a wszystkim innym już tak!

Ten fioletowy - Przeczytajcie co on gada jak chcecie dołączyć do Drama Club

Midori Gurin - robi zdjęcie jak kogoś zabijecie , a później ma do was problem.

Ta konkretna nauczycielka - zapamiętałam ją sobie , bo najczęściej przychodzi obezwładnić gracza. 

Jakaś baba z ogrodniczego - Jak ją zaatakujecie to zacznie z wami walczyć.

ALE DŁUGI TEN POST O BOŻE HAHAHAHAHAHFNIFNJTJIM5I5KJNKGTNK



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ukryta armia rzeczy robiących t-pose w Yandere Simulator

  Dzień Dobry! To chyba największy zwrot akcji tego roku , czyli nagle ot tak sobie piszę raz na ruski rok na tym blogu. Ale muszę o tym na...