czwartek, 14 października 2021

Zaskakujące (no chyba nie) doświadczenie.

 Użytkownik Pani Iza Od Chemii polubił twój post. A tak na serio to mam bardzo dziwne DIY czy cokolwiek to jest , które wymyśliłam i zrobiłam kilka lat temu ale już zgubiłam efekt końcowy.

1. Znajdź korek od napoju (obojętnie jaki , oby nie miał zrobionych dziurek).

2. Wlej do korka klej płynny.

3. Rozmieszaj wykałaczką aby nie było grudek i dodaj małe koraliki.

4. Ponownie rozmieszaj.

5. Małą kredkę typu bambino (jest na zdjęciu) zatemperuj do korka. Wtedy nie będzie wiórek z drewna , a same kawałeczki kredki. Możesz pomieszać kilka kolorów.

6. Wymieszaj po raz 🐋🐋🐋 i zostaw do wyschnięcia.

Nie wiem co macie zrobić z efektem końcowym nie zadawajcie mi takich pytań.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ukryta armia rzeczy robiących t-pose w Yandere Simulator

  Dzień Dobry! To chyba największy zwrot akcji tego roku , czyli nagle ot tak sobie piszę raz na ruski rok na tym blogu. Ale muszę o tym na...