niedziela, 17 października 2021

Co się stało z obiecanymi postami?

 Zapowiadam wiele rzeczy , które później nigdy nie powstają. Jak to się dzieje , skoro w zwyczaju mam spełniać obietnice? Zapewne nie wymienię tu wszystkich postów , które nagle zaginęły.

1. Kalendarz świąteczny?

W jednym z postów o kolorowankach już napisałam co się dzieje. 27 lipca wpadłam na pomysł , żeby zrobić wam fajną niespodziankę , ponieważ nie będziecie nawet wiedzieć czym jest link do filmu jaki dostajecie na kolejny z 24 dni. Niestety pewnego razu po prostu usunęłam plik z worda , który nie był jeszcze w całości uzupełniony ale istniał. I teraz już naszego kalendarza nie odzyskam.

2. Najcięższe pliki z Yandere Simulator #2?

Ten post byłby strasznie nudny. Nawet nie mogę ustawić tego w dobrej kolejności. A dodatkowo nie mam takiego wglądu w grę , żeby zobaczyć czy z kolejną aktualizacją coś się nie zmieniło. Nie ma to sensu.

3. Druga część losowo przypominających się bajek?

Historyjki z nimi związane są po prostu nudne lub takie same. Ewentualnie na siłę.

4. Oceniam postacie z DanganRonpy #2 Goodbye Despair?

Miałam 2 lub 3 podejścia do napisania tego i niestety nic z tego.

5. Seria Remix?

Nie zajmuję się już łączeniem i zmienianiem muzyki. Nie mam do tego chęci i czasu.

6. Seria TierListy?

Ktoś to w ogóle czyta? Ktoś w ogóle wie o czym ja tam biadolę?

7. Seria Randomowe myśli?

Jak mnie najdzie na wyrzucenie czegoś z głowy to będzie.


I jeszcze małe zaskoczenie z mojej strony. Myślałam , że druga część gier planszowych nie powstała , a tu proszę - jest jak powinno być. Jak coś to były wszystkie fajne planszówki jakie miałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ukryta armia rzeczy robiących t-pose w Yandere Simulator

  Dzień Dobry! To chyba największy zwrot akcji tego roku , czyli nagle ot tak sobie piszę raz na ruski rok na tym blogu. Ale muszę o tym na...