poniedziałek, 11 października 2021

Boże tu już nic nie pomoże

 No nic tu nie pomoże , mój boże. To co się dzieje ostatnio to jakiś żart , chociaż to już było żartem wcześniej i myślałam , że gorzej już być nie może. I tak z tej całej rozpaczy postanowiłam ożywić wstawianie kolorowanek , które i tak padnie z powrotem , wróci , padnie jeszcze raz i tak w nieskończoność tego świata. To trochę tak jak z serwerem mojej klasy ale kto tam by to czytał.

Informuję też , że wszelkie plany z wydarzeniem świąt Bożego Narodzenia zostały odwołane , ponieważ plik działający jak kalendarz kiedyś niechcący wyrzuciłam do kosza na laptopie i teraz zdaję sobie sprawę , że owy kosz , w którym znajdował się plik od tamtego czasu został opróżniony chyba więcej niż sto razy.









Jakby ktoś pytał co jest na tych kolorowankach to:
1 Brietta i Annika (o ile dobrze pamiętam imiona) z Barbie Magia Pegaza
2 Pomarańczka z Truskawkowego Ciastka
3 Królewna Śnieżka*
4 Draculaura z Monster High
5 Aurora z bajki Śpiąca Królewna
6 Bloom z pierwszego sezonu Winx Club
7 Barwinka z bajki o Dzwoneczku

* - wyobraźcie sobie jakby napisała ,,Śnieżka z bajki Królewna Śnieżka". Prawie tak napisałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ukryta armia rzeczy robiących t-pose w Yandere Simulator

  Dzień Dobry! To chyba największy zwrot akcji tego roku , czyli nagle ot tak sobie piszę raz na ruski rok na tym blogu. Ale muszę o tym na...