czwartek, 30 września 2021

Typy lalek , których się boję

 Nie będą to lalki , które istnieją po to żeby być straszne. Będą to lalki , które są normalnym prezentem dla dziecka ale uważajcie - dziecko może zostać opętane przez te demony (oczywiście żartuję)

1. Nakręcane wróżki lub baletnice

Były kiedyś takie lalki , które się nakręcało , później one latały najczęściej kręcąc się. Jak się pewnie domyślacie wiele razy ktoś się taką lalką uderzył. Nie zapominajmy też o wielu filmikach pokazujących jak lalka tego typu pierwsze co robi to... wlatuje do kominka.

2. Śpiewające każdego typu

Pomijając lalki z ,,Diamentowego Pałacu" i ,,Księżniczki i Żebraczki" , bo uwielbiam piosenki z tych bajek. Śpiewające lalki mam 2 , kiedyś 3. Włączają się same w nocy. Jakaś inna lalka po prostu przewraca się na tą śpiewającą i wtedy nagle zaczynasz słyszeć w środku nocy ,,Masz tańczyć jak ci gram" albo ,,Mam tę moc" po np. Czesku. Tak , mam Elsę , która śpiewa po czterech (chyba) jezykach.

3. Jedzące lalki

Tak , są lalki z mechanizmem jedzenia. Samo brzmienie tego już jest nienormalne.

4. Baby Born itp.

Ta lalka płacze. Ta lalka pluje. Ta lalka robi w pieluszkę. Ta lalka pożera naszą duszę.

5. Equestria Girls

Tu się łączą nawet dwa punkty , bo mam śpiewającą lalkę z tej serii. Wyszukajcie Equestria Girls i popatrzcie na te lalki. Mają wielki łeb , na nim końskie uszy , czasem ogon. Dodatkowo lalki z serii 2014 (te pierwsze) bo odczepieniu butów mają małe kuleczki zamiast nóg. Pomocy. Ale jest jedna rzecz , którą bardzo w nich lubię - kiedyś na urodziny dostałam 2 z czego jednej się nie spodziewałam. To były moje najlepsze urodziny ze wszystkich.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ukryta armia rzeczy robiących t-pose w Yandere Simulator

  Dzień Dobry! To chyba największy zwrot akcji tego roku , czyli nagle ot tak sobie piszę raz na ruski rok na tym blogu. Ale muszę o tym na...