sobota, 16 października 2021

Załamanie muzyczne {Kontrowersja}.

Początkowo post miał tytuł ,,Jak nazywać ten post by nie miał żałosnej nazwy?" ale udało mi się wymyślić coś kreatywniejszego. Tak , kreatywność to definitywnie coś czego brakuje od początku pączkowych gadek. Założę się , że nie jedna osoba kiwnęłaby głową gdybym powiedziała to na głos.

Ale przechodząc do tematu tego co mi w głowie siedzi po 11 w nocy: Załamanie muzyczne. Ludzie dziwią się czasami kiedy wręcz jadę po dzieciach z Gacha Community lub po członkach TikToka. Dlatego jest to bardzo... kontrowersyjny post , stąd nawias w tytule. Więc tak. Ja jestem osobą , która mega lubi włączyć sobie dobry , mocny rock albo chociażby piosenki Anny Blue. Ale oczywiście dzieciaczki obydwu wcześniej wspomnianych rzeczy muszą używać ich do żałosnych historyjek i filmików. I jak powiem komuś , że słucham tego czy innego tamtego to aż mi wstyd. A ja z piosenkami takimi jak np. Silent Scream , So Alone , Crawling in my skin , Smells like teen spirit lub Can you feel my heart mam masę nawet całkiem przyjemnych wspomnień. Nie chcę o nich gadać z innymi , bo po prostu nie. Ponieważ są ulatującą chwilą tylko dla mnie. I tak myślą , że to jakieś urojenia czy inne wymysły. No cóż , żyje się raz. I mam nadzieję , że u was jest dobrze w tym 2031 o 23:45 jeśli czytacie to za 10 lat.

Ojej , były dwa posty wrzucone jednego dnia! Jest postęp w misji ,,Wyeliminować moje lenistwo"!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ukryta armia rzeczy robiących t-pose w Yandere Simulator

  Dzień Dobry! To chyba największy zwrot akcji tego roku , czyli nagle ot tak sobie piszę raz na ruski rok na tym blogu. Ale muszę o tym na...