sobota, 6 listopada 2021

Furby czy tam Ferbi są jakieś opętane a ze mną jest nawet gorzej.

 Skoro zawsze powtarzam gdzieś w poście ,,Ktoś znajdzie to za 10 lat" to tym razem za te 10 lat ktoś przeczyta przerażającą strach siejącą historyjkę o wcale nie tak niewinnej zabawce dla dzieci.

Scrollując na telefonie wyświetlił mi się filmik o Furby. (wspomnę , że normalnie rekomendacje mam zasypane DanganRonpą , Yandere Simulator , memami i muzyką rockową.) Był to filmik o strasznych historiach ludzi o tej zabawce.  To samo w sobie już jest trochę straszne. Gdy go obejrzałam przypomniałam sobie dziwną rzecz jaka mi się przytrafiła.

Ja sama nigdy nie miałam Furby ale moje siostry cioteczne miały ich kilka. Zdobyły je kiedy wszyscy mieli fazę na te potwory. W momencie kiedy przeprowadzili się do Zamościa było już co najmniej sześć może nawet siedem lat od tej fazy , więc były już trochę stare. Od lat nikt się nimi nie bawił , więc pewnie miały jakieś zardzewiałe baterie , a teraz dwa siedziały sobie na szafce w stanie uśpienia. Kiedy zaczęłam się nudzić ojciec tamtych dziewczyn aka mój wujek próbował je włączyć. Tak. To był błąd. Ponieważ gdy wujek trochę pomajstrował jeden z potworków zaczął nie wiem mruczeć chyba ale szybko się uciszył. Za to drugi z naszych potworków próbował normalnie gadać językiem tych potworków no ale jak pamiętacie baterii nikt nie wymieniał sto lat. Później wujek dał sobie spokój , odstawił je na szafkę i chociaż miały zamknięte oczy (w sumie to jeden miał później tylko do połowy zamknięte) to wiedziałam , że coś z tamtego kąta pokoju mnie obserwuje. Wujek nagle stwierdził , że postawi sobie te Furby na stół w jadalni i zapyta kogoś tam bo już nie pamiętam jakie baterie potrzebne są do potworków. 

Odkąd stamtąd uciekłam do domu nigdy nie widziałam ich kolejny raz. Tylko wtedy kiedy na jakieś urodziny czy inne święto dyskretnie zerknęłam co mają pod łóżkiem. Wydawało mi się , że widziałam tego z czarnym futrem gdzieś tam w głębi , ale może to były moje halucynacje. 

Nie wiem co gorsze - mieć nienormalne halucynacje że widzisz takie demony pod czyimś łóżkiem czy to że byłam obserwowana przez to coś.

Pomocy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ukryta armia rzeczy robiących t-pose w Yandere Simulator

  Dzień Dobry! To chyba największy zwrot akcji tego roku , czyli nagle ot tak sobie piszę raz na ruski rok na tym blogu. Ale muszę o tym na...