niedziela, 12 września 2021

Jakieś syfy o mnie ;)

 Zapewne jakaś osoba , która znalazła to za dziesięć lat nigdy nie będzie w stanie mnie poznać. Więc tak oto przedstawiam ci różne informacje o mnie.

1. Moje ulubione gry to The Sims 3 , Księżniczka bajkowa podróż ,  Barbie Fashion Show , GTA San Andreas i GTA Vice City.

2. Od 2017 robię komiksy nieprzerwanie. W 2016 zrobiłam jeden i na tym się skończyło.

3. Chociaż mam laptop z windowsem 10 to i tak wolę mój stary komputer z windows 7.

4. Lubię czytać książki i kolekcjonować płyty. Dużo książek. I dużo  płyt.

5. Moja ulubiona liczba to 5 a druga to 13. 

6. Mam strasznego pecha! Dlatego lubię liczbę 13 ;)

7. Ciągle wywalam się na schodach w domu.

8. Bloggera założyłam 31 grudnia 2020 roku.

https://paczekzdzemikiemgadki.blogspot.com/2021/06/co-to-jest.html

9. Słucham Rocka. Nie , nie kamienia.

10. Kocham poduszki.

11. Jestem uzależniona od... świeżego powietrza.

12. Mam starszą siostrę , która w tym roku zaczyna studia.

13. Posiadam uschniętego kwiatka na moim parapecie. Specjalnie napisałam to na 13.

14. Zajmuję się robieniem domków i mebli dla lalek , projektowaniem (głównie ubrań ale  wnętrz też) i patrzeniem na moje kucyki na półce.

15. Z każdym kucykiem na półce mam jakieś wspomnienia. Jakbyście wzięli losowe 5 koni zapytali mnie ,,Jakie masz z nimi wspomnienia?" dostalibyście 5 różnych odpowiedzi.

16. Robię kahooty , ale zamiast kahut mówię kaszut XDDD

17. Zbudowałam w simsach Klub St!pt!zerek Myszki Mickey.

18. Moje najczęściej mówione słowo we wrześniu to ,,Matko".

19. Jak mi się nudzi to siadam po turecku na dywanie i rozmyślam nad wszystkim i niczym.

20. Lubię wpierniczać ciastka i pierniki. No bo ,,wPIERNIczać".


Ten post to numer 66. Jak 666. Czy to oznacza , że jestem demonem? W takim razie wkleję to zdjęcie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ukryta armia rzeczy robiących t-pose w Yandere Simulator

  Dzień Dobry! To chyba największy zwrot akcji tego roku , czyli nagle ot tak sobie piszę raz na ruski rok na tym blogu. Ale muszę o tym na...