piątek, 3 września 2021

Drugi dzień szkoły a oni już zaczynają czyli rozwydrzone dinozaury

 Bardzo dziwne wydarzenia w szkole? Jakby w życiu ta dziwność była za mała ;_; Sytuacją jest siedmiogodzinne przesiadywanie w szkole , która ma coś łiu łiu ze sobą. 🐋🐳

Zaczęło się od tego , że jakieś młodsze typy wchodziły i wychodziły i wchodziły i wychodziły z łazienki. Jakaś dyżurująca baba spojrzała do tej łazienki. Oni wyszli i wydawało się , że okej , sytuacja w porządeczku , będzie normalnie. normalNIE. Nie będzie!

Następnie na innej przerwie obok naszej klasy biegały inne młodsze typy. Tak po prostu , bo im się zachciało. Ale szybko im przeszła padaczka , wrócili do swojej klasy. I nagle bez powodu jakiś bachor krzyknął na całą szkołę jak jakiś dinozaur! Ja , prawie krztusząc się ciastkiem maślanym krzyknęłam do niego ,,TROSZECZKĘ CISZEJ!".

Krzyknęłam mu tak dlatego , bo kiedyś pan Gruby Guczi z mojej klasy wydarł się jak dziewczynka na pół szkoły i nauczycielka od Geografii odpowiedziała mu ,,Ale Konrad , troszeczkę ciszej." i poszła.

Później chodzajka łazienkowa przeszła na inne klasy. I dziady z mojej i jeszcze starsze , te młodsze typy też tylko że było ich więcej. Znowu te osoby wchodziły i wychodziły i wchodziły i wychodziły. Jak jeden wyszedł to drugi wszedł. Jak jeden wszedł to drugi wyszedł. Matko.

Dam wam kolorowankę z Eliną , bo może komuś kto czyta za dziesięć lat się nudzi...?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ukryta armia rzeczy robiących t-pose w Yandere Simulator

  Dzień Dobry! To chyba największy zwrot akcji tego roku , czyli nagle ot tak sobie piszę raz na ruski rok na tym blogu. Ale muszę o tym na...