sobota, 4 września 2021

Załamanie

 Ta , załamanie to będzie płytki i laptopa zaraz. W czym mój problem?

Otóż zastanawiałam się jaki jest mój ulubiony dodatek do The Sims 3 kilka dni temu. Zadecydowałam , że po prostu uwielbiam Po Zmroku. Jako iż grałam sobie na laptopie siostry no to stwierdziłam , że sobie zainstaluję też na swoim jak już mam od dawna inny dodatek. Gra nie wykrywała w ogóle plików. Jak trochę pomajstrowałam , żeby to uruchomić , to Simsy stwierdziły , że tym razem wasza pisarka nie ma karty graficznej i ustawiły mi najwyższe ustawienia ponoć nieistniejącej karty. Całe BridgePort i Sunset Valley runęły do kosza , nic się nie dało kliknąć , nic nie miało tekstur. Japie**ole , czy cokolwiek w tej grze może mi działać?!

Tak , Po Zmroku definitywnie spada w dół w rankingu , ponieważ jakby to delikatnie ująć rozwaliło mi całą grę nawet nie związaną z tym dodatkiem.

I wiecie co? Tak mnie to wkurzyło , że dam wam znowu jakąś kolorowankę.


10 minut później


To coś (czytaj: Urszula) wygląda jak ja rozwalająca te głupie Po Zmroku. Taką macie na dzisiaj.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ukryta armia rzeczy robiących t-pose w Yandere Simulator

  Dzień Dobry! To chyba największy zwrot akcji tego roku , czyli nagle ot tak sobie piszę raz na ruski rok na tym blogu. Ale muszę o tym na...