sobota, 5 czerwca 2021

Zmiana wyglądu czyli odniesienie sukcesu

 A więc tak moi drodzy , których nie ma na tym blogu - udało się.

Pisałam wczoraj o tym , że bym chciała takie paseczki po bokach , a tu znalazłam coś jeszcze fajniejszego [moim zdaniem].

Przepraszam , jeśli ten fioletowo-różowy obrazek z Eliną rozmieszczony wszędzie jest zbyt oczojebny ale mi się bardzo podoba tak , bo zawsze mnie w takich blogowych paseczkach irytowało to , że miały piękne obrazki na paseczku ale on nie był zapętlony i zawsze się ucinał tak fujka fujka no wiecie.

Poniżej obrazek mojej słodkiej Nori 💕 Lampa błyskowa w telefonie pozostawia wiele do życzenia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ukryta armia rzeczy robiących t-pose w Yandere Simulator

  Dzień Dobry! To chyba największy zwrot akcji tego roku , czyli nagle ot tak sobie piszę raz na ruski rok na tym blogu. Ale muszę o tym na...