poniedziałek, 28 czerwca 2021

Barbie Feszyn szooooooooooł

 Barbie Fashion Show jakby ktoś był równie głupi jak ja. Ale to tylko taki szczegół.

Na stronie Barbie w 2005 było DEMO do tej gry ale nie jestem pewna jak ono wyglądało bo tak trochę jeszcze mnie na świecie nie było. Jak byłam mała to mi wujek spiracił z neta na płytę ale już od kilku lat mam oryginalną więc bagiety mnie nie złapią I think. Poniżej jakieś pierdoły czyli moje projekty.

1. Jakaś moja przeróbka z painta

2. Pokaz ,,Wiosenny Romans"

3. Pokaz ,,Przepych Hollywood"

4.  Pokaz ,,Przepych Hollywood"

5. Pokaz ,,Wiosenny Romans"

6. Pokaz ,,Gwiazda Rocka"

7. Pudełko jakby ktoś nie był piratem

8. Wymagania sprzętowe










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ukryta armia rzeczy robiących t-pose w Yandere Simulator

  Dzień Dobry! To chyba największy zwrot akcji tego roku , czyli nagle ot tak sobie piszę raz na ruski rok na tym blogu. Ale muszę o tym na...