wtorek, 15 czerwca 2021

Remix , informacje i inne niepotrzebne pierdoły

 Okej więc tak:

1 Nie chcę porzucać bloga bo fajnie się tu pisze

2 Staram się pisać codziennie

3 Nie mam Internetu co najmniej trzy razy w tygodniu

4 Nie mam pomysłów

5 Przede wszystkim nie mam mózgu w głowie

6 Mam dość tego , że jedynym czytelnikiem bloga jestem ja

7 Nawiedził mnie hipis-hipsiz-hiwipis

8 Nawet nie wiem jak obsługuje się tą stronę


Ale żeby nie było , że ja tylko jakieś głupoty napisałam i tyle na dzisiaj to macie kolejny remix:


Po nadaniu tego tytułu przypomniało mi się jak byłam mała. Miałam takie różne fioletowe pudełka z zabawkami (były tam lalki , ubranka , akcesoria do nich , konie , meble) i w jednym się kładło zawsze takie rzeczy co się nie wiedziało gdzie walnąć indziej. Moja mama mówiła na to ,,pierdoły" i stąd znam to słowo. Znajduje się w Top 10 Moich Ulubionych Słów , poznacie je zapewne w jednym z najbliższych postów.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ukryta armia rzeczy robiących t-pose w Yandere Simulator

  Dzień Dobry! To chyba największy zwrot akcji tego roku , czyli nagle ot tak sobie piszę raz na ruski rok na tym blogu. Ale muszę o tym na...