sobota, 5 czerwca 2021

Randomowe gadanie #1

Losowe myśli z mojej głowy , które zazwyczaj nie mają żadnego powiązania.
Bardzo lubię ubierać lalki.
Chciałabym mieć skrzydlato-ogoniastą Elinę z bajki Syrenkolandia ale każda odsłona tejże postaci by mi wystarczyła... Marzenia ściętej głowy jak to mówią.
Nie lubię już siedzieć na "danganronpowym wattpadzie" {sama nic tam nie piszę}
Czekam aż mi kupią tusz do drukarki , bo ja majstersztyk i w ogóle Ultimate Mechanic Kazuichi Soda jestem i naprawiłam drukareczkę.
Po ostatnim poście leci mi w głowie właśnie California Gurls wersja MLP , bo to było w takiej ubierance na Starsue.net za czasów flasha , to była taka gra z Basic Rainbow Dash jak dopiero MLP EG wyszło.

Nie wiem co to ma być i po co ja piszę o mylypy jak ja nawet tego nie lubię jużżż
Dziad od WF obiecał że wystawi mi 5 na koniec a sr#ka , wystawił 4 jak moje oceny to 6- , 6- , 6 , 3+
Pozdrawiam tego pana co prawie usiadł na kredzie , dzięki za tą 5.
Również pozdrawiam panią co ma prawie takie samo nazwisko jak nazwa pewnego makaronu , bo myślałam , że będę mieć 3 a mam 4.
A jednak matematyczka nie ma linijki zamiast mózgu i wystawiła mi 4 hihihi
Moje ulubione słowo ever to ,,gucio"

Bonus: Moja siostra 2 tygodnie temu wdepnęła w bułkę , która spadła jej z talerza i co małpo kto tu jest lepszy , a kto tu jest tą niezdarą huh?

Hit or Miss huh? 

👶 <------------ kaszojad dla dorsza/yukiego/cfonećka i innych odmian ksywek tej osoby

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ukryta armia rzeczy robiących t-pose w Yandere Simulator

  Dzień Dobry! To chyba największy zwrot akcji tego roku , czyli nagle ot tak sobie piszę raz na ruski rok na tym blogu. Ale muszę o tym na...