poniedziałek, 21 czerwca 2021

Silent Scream - Polskie Tłumaczenie do Rytmu

pączek z dżemikiem tłumaczy do rytmu silent scream.

Jestem w pudle twoich oczekiwań

Próbujesz na siłę zmienić mnie

Ciągle ponoć wciągam cię w frustrację

Chociaż to najlepsze dla mnie jest


Chcesz by bardziej mnie to obchodziło

By na twarzy mojej gościł śmiech

Żeby być twoją małą księżniczką

Tą fałszywą wersją mnie


Wewnątrz mnie szaleje ogromny sztorm

Nasze światy spotykają się

Dzisiaj oddychać nie chcę

Do bólu mam strach


Pozwól mi być kim jestem

Może wtedy zrozumiesz już to?

Wierzę , że odejdzie wtedy cały ból

To torturuje mnie , nie uwalniając się

Więc jest płacz i płacz uwalniając zawsze twój

Zbyt cichy krzyk


Powiedz , czemu na mnie się wyżywasz?

Zadajesz mi krzywdę dzień w kolejny dzień

Nawet wtedy czuję się samotnie kiedy trzymasz mnie w ramionach swych

Chcesz zasypać mnie różu brokatem

Dalej nie mogę uwolnić się

Znowu jesteś mną tak zawiedziona

Bo oblałam życia test

[to co w kursywie na górze]


Czy nie widzisz jak krzyczę byś kochała mnie za to kim chcę być?

Tonę w morskich pianach, emocji oceanach

By ktoś w końcu uratował mnie


[to co w kursywie na górze]


Mój cichy krzyk...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ukryta armia rzeczy robiących t-pose w Yandere Simulator

  Dzień Dobry! To chyba największy zwrot akcji tego roku , czyli nagle ot tak sobie piszę raz na ruski rok na tym blogu. Ale muszę o tym na...