piątek, 20 sierpnia 2021

Oceniam postacie z DanganRonpy (Trigger Happy Havoc)

 Oceniam postacie z Dangi , a ktoś kto znajdzie to za sto lat zrobi mi dramę o to coś. Mam to gdzieś. DATS MAJ OPINION (vines)

***********************************************************

Sayaka Maizono - Nie. Sayaka została pierwszą ofiarą tylko dlatego , że twórcy mieli jej dosyć. Była ona pierwszą dziewczyną jaką narysowali i dzięki niej powstawały inne postacie. Przez to znudzenie nią wydaje mi się  , iż twórcy nie wiedzieli co napisać jako jej udział w grze i oczuwam jakby jej postać była robiona na szybko.

Leon Kuwata - Z jego historii jest to samo co z Sayaką. Ale mam wrażenie , że tu jest trochę lepiej. Podoba mi się jego design i chciałabym zobaczyć trochę więcej jego udziału. Ogólnie jest dobrą postacią ale mało jest rzeczy , dzięki którym mogę go ocenić. Leona jest po prostu za mało.

Mukuro Ikusaba - Nie lubię jej. Jedyne co robi to chodzi za Junko potwierdzając każdą złą rzecz jaką typiara na J powie o niej. Dlaczego tyle ludzi myśli , że Mukuro to świetna waifu? Jedyne czego trzeba by się was pozbyła to polecenia od Enoshimy.

Chihiro Fujisaki - Zachowuje się jak ciota , stworzył program , zdechł , okazał się nie być dziewczyną , a na końcu jego program też zdechł. Nie rozumiem tej postaci.

Mondo Owada - Lubię pana z trąbą na głowie. Powody to zamiłowanie do masła , ciekawa historia oraz osobowość , która mnie rozśmiesza. A je lubię postacie , co mnie śmieszą.

Kiyotaka Ishimaru - Irytował mnie. Nawet nie zauważyłam kiedy umarł.

Hifumi Yamada - Dorsz go kocha. Nawet fajny jest. Hifumi pisze fanfiki. Hifumi ogląda anime. No i co , że jest głupi? Przynajmniej nie zachowuje się jak wasza "idealna gejmer gerl czijaki".

Celestia Ludenberg - Podoba mi się design , jest bardzo oryginalny. Osobowość jest w porządku. Najbardziej podobały mi się jej Free Time Eventy. Opowiada tam dużo historii ze swojego życia , tak jak np. to , że oblała sukienkę kawą i załamała się , bo nie mogła jej oprać.

Sakura Ogami - Druga najlepsza dziewczyna z danganronpy. Tu nie trzeba więcej słów.

Yasuhiro Hagakure - Crush siostry. Daję jego postaci łapkę w górę.

Toko Fukawa - Oceniamy tą z pierwszej części? W pierwszej strasznie mi się nie podoba.

Genocide Jack/Jill - Również tutaj daję łapkę w górę.

Byakuya Togami - Nie wiem. Niby mnie wkurza , a niby jest git. Przynajmniej nie jest jak inni antagoniści - ,,omg mam problemy psychiczne i mam to gdzieś bo ja jestem bad psajho boj bójcie się mnie bo was zaraz wszystkich  ciachne haha". Togami ma jakiś tam mózg.

Kyoko Kirigiri - Jest kreowana na postać , której historia ma cię wciągnąć. Ostatecznie jednak jej historia jest typowa i działa jak kołysanka. Zaczęłam tak myśleć po zobaczeniu opinii o niej od jakiegoś randoma na wattpadzie i dokładnie to przeanalizowałam. Dodatkowo to po prostu Mary Sue. Nic oryginalnego , typowa baba istniejąca dla fanserwisu. Ale jak to fanserwisu? Krótka spódniczka , podtekst w anime i w szczególności figurka. Figurka w stroju "króliczka" z kabaretkami i melonami na wierzchu. Tak , twórcy zgodzili się na zrobienie takiej figurki. Kyoko to dla mnie jedno wielkie NIE.

Makoto Naegi - To jest mój klon okej? A niech ktoś mi jeszcze raz powie że jest nudny i że to niby najgorszy protagonista. Walcie się ludzie , nie simpujecie go tak jak innych bo nie jest 11 letnią loli anime dziewczynką. Wtedy nie zwracalibyście na to uwagi , że jest nudną postacią. Sprawdźcie sobie definicję protagonisty z gier. No , tak właśnie. Mój klon jest gdzieś wysoko na liście tierliście whatever.


Koniec. Niedługo ocena postaci z drugiej części 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ukryta armia rzeczy robiących t-pose w Yandere Simulator

  Dzień Dobry! To chyba największy zwrot akcji tego roku , czyli nagle ot tak sobie piszę raz na ruski rok na tym blogu. Ale muszę o tym na...