poniedziałek, 16 sierpnia 2021

Jestem głodna , więc takie oto mam myślenie (maślenie?)

 BOB BUDOWNICZY ZAWSZE DA RADĘ!!!

Chyba wam nigdy nie pokazywałam moich domów w The Sims 3 , tak całych z zewnątrz , a właśnie wybudowałam taki boski piernikowy domek , że to jest jakiś szok! 

Piernik jest całkowicie wyposażony w środku , może jeśli wstawię z tej rozgrywki zdjęcia to zobaczycie jak wygląda on w środku. Na początku dodam , że użyłam w nim rzeczy z Rajskiej Wyspy , Nie z Tego Świata oraz - w szczególności - Słodkich Niespodzianek Katy Perry 🍨

Domek przypomina ukrojone ciasto piernikowe , ze świeczkami u góry (zrobione z kolumn , inspiracja drugą stroną okładki CD). Otoczony jest płotem z babeczek i ozdobiony został lizakami , watą cukrową oraz innymi słodyczami. Dróżki wykonane są narzędziem terenu , a wybrany wzór to ,,Dno Oceanu" z Rajskiej Wyspy. W środku ma sypialnię , pokój wypoczynkowy , korytarz , łazienkę i kuchnię. Wszystko wygląda bardzo bajkowo i apetycznie. Znajduje się w świecie Isla Paradiso.

Tutaj lekko przybliżone zdjęcie wykonane jeszcze w trakcie budowy:
Jestem niezwykle zaskoczona , że ktoś to przeczytał. Jeśli to dorsz - pozdrawiam bardzo serdecznie , odbierz ten telefon do cholery jasnej. 🐳🐋


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ukryta armia rzeczy robiących t-pose w Yandere Simulator

  Dzień Dobry! To chyba największy zwrot akcji tego roku , czyli nagle ot tak sobie piszę raz na ruski rok na tym blogu. Ale muszę o tym na...