wtorek, 9 sierpnia 2022

Słodki Żart , już dzisiaj możesz poderwać Clowna

 Słodki Flirt to najgorszy żart w jaki kiedykolwiek zagrałam:

-----------------------------------------------------------------------------------


- Jest jakaś dyrektorka co się w drzwiach nie mieści i wygląda jakby miała 69 lat

- Kastiel , który udaje że jestem jego psem i ukrywa że mu się podobam

- Amber , wredna krowa pokroju Andżeliki kiedy była w trzeciej klasie podstawówki

- Lysander , kolejna wredna... małpa ale ten wiecznie gubi swój notesik i ma obrzydliwe wyblakłe glony na łbie

- Rozalia , wredna małpa numer 3 , ukradła mi chłopaka

- Emosek , przytulił się i stwierdził , że w sumie to NIE

- Wioletta , ona chyba nie zdała osiem razy albo więcej... w końcu to WIOLETTA

- Ciotka mojej postaci , ni jak wygląda jak ciotka tereska , tylko jak str1pt1zerka

- Melania , nie lubię jej i tyle

- Nataniel , o mój boże co to jest... cokolwiek by to nie było , jest wszędzie.

- Ken , żre ciastka , zakochał się we mnie i nawet nie ma już go w grze

- Peggy , mam nadzieję że zginie

- Iris , jest ruda więc ruda do wora a wór do jeziora

- Kim , ma krzywy ryj , jest brzydka

- Klementyna , nienawidzę jej bo to bach i przypomina mi Nadię

- Pan jakaś tam kurwa Faragonda , trochę mnie przeraża 

- Dziewczyna-furasiątko-diabeł , to mówi samo za siebie , uciekaj!

- Priya , wygląda na to że w przyszłości otworzy "butik"

- Rayan... no dobra , trochę z niego CiAcHo ale też się go boję

- Hyun , koreaniec , ciota i nie chciał mi sprzedać chlania chociaż moja postać ma już co najmniej 20 lat

- Yeleen , jeleń i jeszcze gorsza małpa od Amber

- Chani , bardzo urocza , z niej też trochę ciacho

- Dziwny typ , wygląda jak Robert z mojej klasy po roku w Rosji

- Podejrzany typ , wygląda jak Ewa/Filip z mojej klasy bo jest łysy


Nawet nie zdajecie sobie sprawy z tego , jak bardzo zachciało mi się ciastek od tego posta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ukryta armia rzeczy robiących t-pose w Yandere Simulator

  Dzień Dobry! To chyba największy zwrot akcji tego roku , czyli nagle ot tak sobie piszę raz na ruski rok na tym blogu. Ale muszę o tym na...