poniedziałek, 15 sierpnia 2022

16 najpiękniejszych lalek Monster High

 Tak , na początku miało być 15 ale jak już znalazłam jeszcze jedną to stwierdziłam , że świat się nie zawali. Kolejność jest losowa , bo i tak blogger poprzestawia zdjęcia jak zrobię to w formie rankingu. Nie ma tu lalek kolekcjonerskich , tylko takie , które kiedyś dalej w przeszłość lub nie tak daleko wszyscy mogliśmy kupić normalnie w sklepach. A więc zaczynamy: 🐳🐋

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Dot Dead Goregous Spectra:

Forbidden Love Draculaura:
Sweet 1600 Clawdeen:
Dawn Of The Dance Lagoona:
Ghouls Rule Abbey:
Schools Out Cleo:
Ghouls Rule Draculaura:

Dlaczego ona na każdym zdjęciu w Internecie wygląda jakoś tak... źle? Na filmikach wygląda bardzo ładnie szczególnie jeśli chodzi o strój na górze i twarz.

Sweet 1600 Draculaura:
Sweet 1600 C.A. Cupid:
Schools Out Clawdeen:
Dawn Of The Dance Ghoulia:
Dead Tired Draculaura: (już ją mam)
Basic Ghoulia Yelps:
Ghouls Rule Frankie: (już ją mam)
Schools Out Frankie:
Basic Lagoona Blue:
Napisałam , którą już mam w razie jakby ktoś to znalazł i miał mi kupić prezent i stwierdził , że to będzie jakaś lalka z tej listy... czy coś.

Miejsca Honorowe:

- Frankie z 1600 urodzin;

- Podstawowa Clawdeen i Cleo;

- Wszystkie inne lalki z Dawn of the dance;

- Dead Tired Spectra i Abbey.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ukryta armia rzeczy robiących t-pose w Yandere Simulator

  Dzień Dobry! To chyba największy zwrot akcji tego roku , czyli nagle ot tak sobie piszę raz na ruski rok na tym blogu. Ale muszę o tym na...