środa, 29 czerwca 2022

Dziwne looki na MovieStarPlanet

 Powiedzcie mi czy jak ja nazywam looki na Moviestarplanet to jestem niekoniecznie trzeźwa? Tutaj są najdziwniejsze nazwy ze wszystkich kont jakie mam. Może były lepsze ale dzisiaj znalazłam takie. Niektóre mają więcej niż 4 lata więc to jest naprawdę jakiś "armagedon".

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1. Apokalipsa Orzeszkowa

2. Kiełbasa

3. Znowu emo jakieś jak przestać

4. Elf euir5h6nj4u (chyba dobrze przepisałam)

5. imo tu ikstrimo

6. jajeczkoow 

7. Jeśtem pjęknia 

8. AAAAAaE?U

9. szuger dedy

10. JEZU JAKIE EMO EMILKA

11. Epicka małpa!

12. Chinol ale bez korijan ajs (na koncie mojej siostry która zawsze nosi skośne oczy)

13. pączek z dżemikiem pozdrawia (nawet nie wiem czyje to konto wtf)

14. oczQa cię widzą

15. wybornie uśmiechnięty unicorn

16. jezu fu nie wyszło

17. look na baśkę (nazwa tego looka nie pasuje do stroju w ogóle)

18. piękno tkwi w tobie (dla jakiegoś usuniętego gracza z bardzo dziwną moviestar)

19. oł szis słit bat szis psajhoooł

20. oni tam o cytrynach gadają (zrobiony 26 grudnia 2020)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Teraz miejsce honorowe:

Jest to look zrobiony przez kogoś dla mnie czyli nie jest mojego autorstwa , ale jest powiązany ze mną. Jego nazwa to: ,,UaUa niebieskaA bułA kurciaA" XDDDDD pomocy

------------------------------------------------------------------------------------------------------

To jest z mojego głównego konta 🙊
A ten jest na koncie mojej KoLeŻaNki:

Jest jeszcze jeden , który bym tu wkleiła ale tego nie zrobię , bo wstyd mi za siebie jak miałam 11 lat i ogólnie to ja chyba jeszcze nie wiedziałam całkowicie jak mi się życie potoczy. Ale jakby ktoś to przeczytał i zobaczył zdjęcie tego to chyba musiałby zmienić gacie lub spadł by z krzesła.

Aj ta ciotka Teresa. Nie wiem po co wstawiam tu ten screen , może mi się żyć nie chce czy coś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ukryta armia rzeczy robiących t-pose w Yandere Simulator

  Dzień Dobry! To chyba największy zwrot akcji tego roku , czyli nagle ot tak sobie piszę raz na ruski rok na tym blogu. Ale muszę o tym na...