piątek, 1 kwietnia 2022

Zrzuty ekranu z Yandere Simulator

 Mam trochę screenów z Yandere Simulator , które leżą na dysku... i no właśnie. Leżą na dysku i to jest jedyne co robią. Przesyłając to miałam jakieś 0,000666% Internetu. Specjalnie ustawiałam wszystko , żeby była odpowiednia kolejność , a teraz widzę w edytorze , że Blogger jak zwykle się zbuntował i zdjęcie np. 5 ustawił sobie jako 2. Niektóre te screeny są tak stare , że mają tekstury , których już nie używam. Tak. Chciałam wstawić dwa wielorybki tak jak zawsze ale taki słaby net , że nie ładuje żadnych znaków specjalnych. 🐳🐋O boże , to działa , w końcu!


Kokona gotowa do wypełnienia swojego zadania:

Kokona świetnie się ze mną bawi:
Kokona patrzy się na mnie , bo nie może się doczekać kolejnych zabaw:
Kokona siedzi załamana:
Kokona zostaje moją najlepszą przyjaciółką:
Kokona zaprzyjaźnia się ze mną abyśmy się świetnie bawiły:
Raibaru rozpacza nad ciałem spalonej Osany w bardzo nietypowy sposób:
Raibaru płacze , a ja patrzę się na nią z zażenowaniem:
Dodaję trucizny do żarcia Osany:
Kokona Haruka stanowi więcej niż połowę tego posta. A to kokoniarz jeden.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ukryta armia rzeczy robiących t-pose w Yandere Simulator

  Dzień Dobry! To chyba największy zwrot akcji tego roku , czyli nagle ot tak sobie piszę raz na ruski rok na tym blogu. Ale muszę o tym na...