wtorek, 29 marca 2022

Sekretna Scena Na DVD.

 Tak , wiem , to już trzeci post tego samego dnia. Luksusy jak w czerwcu. W czerwcu to w ogóle faza po żelkach i innych gazowanych Tymbarkach. Ale czas przejść do tematu. Sekretna scena z Barbie Diamentowy Pałac na płycie Barbie w Wigilijnej Opowieści z ostatniego posta. Jest na mojej płycie?



Tak jak się spodziewaliście zapewne , czytając to za 10 lat... Nie ma. Jedyna interesująca rzecz jaką znalazłam to ten cytat Barbie , jako dwie ostatnie linijki tekstu w całym DVD:

Tak wygląda ekran od mojego DVD , które ma około dekadę:
Przeleciałam przez całe napisy , po to żeby znaleźć praktycznie nic.

Kurczę , a miałam nadzieję na taki fajny sekret , który znajdę na płycie oglądanej przeze mnie przez jakieś dziewięć lat. Taki fajny sekret , którego nigdy wcześniej nie zauważyłam. A tu taki klops.


Jakby ktoś szukał za te 10 lat o co chodzi w ogóle to znajdź poprzedni post , tam jest link do tego cudeńka jakiego dzisiaj szukałam. Boli mnie głowa. Tak. W tym poście są aż trzy zdania/wypowiedzenia ze słowem ,,Tak" (to jest czwarte) z czego dwa zaczynają się od niego. Na koniec jeszcze jakieś zdjęcie z tej sekretnej sceny. 🐋🐳



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ukryta armia rzeczy robiących t-pose w Yandere Simulator

  Dzień Dobry! To chyba największy zwrot akcji tego roku , czyli nagle ot tak sobie piszę raz na ruski rok na tym blogu. Ale muszę o tym na...