sobota, 30 kwietnia 2022

Opętany skuter sam jedzie i mnie goni

 W 1994 powstał taki jeden skuterek dla lalek , który moja mama kupiła używany dla mojej siostry kiedy miała 4 latka. Czyli Teoretycznie w 2006 na to wychodzi. Już wtedy miał 12 lat. A teraz ma 28. Ten skuter ma pilot , tak żeby kontrolować jak jedzie. Ma urwane rączki do trzymania od tych 28 lat więc trochę zdycha I nie uwierzycie co. Jajco. Nie. To po 28 latach nadal działa.

Ten pilot to tak średnio funkcjonuje jak kiedyś , ale da się go nacisnąć i jedzie. Kiedy się bawiłam żeby jechał do przodu to przycisk się ZACIĄŁ , a skuter jechał sam. Musiałam uciekać przed dwudziestoośmioletnim skuterem dla lalek Barbie. 

Szukałam chyba z pół godziny jakiegoś zdjęcia w Internecie i nie ma. Opętane. Oto ja:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ukryta armia rzeczy robiących t-pose w Yandere Simulator

  Dzień Dobry! To chyba największy zwrot akcji tego roku , czyli nagle ot tak sobie piszę raz na ruski rok na tym blogu. Ale muszę o tym na...