sobota, 22 stycznia 2022

Zdenerwowałam się. Bardzo.

 Co to w ogóle ma być za gra dla dzieci , w której masz tyle poziomów , ale jak już raz przegrasz , bo czegoś nie znajdziesz , to musisz szukać wszystkiego od nowa? Ja jako dziecko to już bym dawno rozwaliła swój trzynastoletni komputer. Ale nawet nie wiedziałam o istnieniu tego.

Próbowałam przejść to trzy razy. Byłam już na ostatnim  , a tu nagle puf! Przechodź wszystko od nowa albo pogódź się z faktem , że pokonała cię gra dla dzieci pod tytułem Hidden Treasures. 

Jak ktoś chce zagrać to tutaj link , może wam się uda pokonać to coś.

Princess: Hidden Treasures | Disney--Games.com



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ukryta armia rzeczy robiących t-pose w Yandere Simulator

  Dzień Dobry! To chyba największy zwrot akcji tego roku , czyli nagle ot tak sobie piszę raz na ruski rok na tym blogu. Ale muszę o tym na...