poniedziałek, 10 stycznia 2022

Barbie 3D 1999 część 2

 Okej , no więc mamy trochę więcej rzeczy nawiązujących do arcydzieła z poprzedniego postu na temat Barbie Śpiącej Królewny. 

Poprzedni post: https://paczekzdzemikiemgadki.blogspot.com/2022/01/oryginalna-barbie-bya-kims-innym-film.html

Prawdopodobne zabawki , które nawiązują do tego filmu to karoca , jakiś zestaw z poduszką ale to chyba to samo co wam pokazałam jako lalka , zestaw z wieżą oraz zestaw lalki i pałacu. Byłam też na jakiejś angielskiej stronie z zakupami online i znalazłam lalki księcia oraz księżniczki z tego filmu.

Co do wspomnianej w poprzednim poście gry: tak , ewidentnie nawiązywała ona do tego filmu. Barbie na okładce ma taką samą fryzurę , podobny i również niebieski gorset , białe akcenty u góry oraz naszyjnik dopełniający stylizację. Co dziwne gra jest z 25 lutego 2003 roku czyli wydano ją aż cztery lata po opuszczeniu pracy nad filmem. 

Mam nawet zdjęcia gdzie jej sukienka jest bardziej podobna od tej na okładce , książę też taki całkiem podobny. Więc to wszystko musi się jakoś łączyć. Może tracę czas na szukanie nie wiadomo czego , co już dawno przepadło ale jedna osoba kilka lat szukała czegoś i w końcu znalazła to bez żadnej pomocy. To przekonało mnie , że warto szukać.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ukryta armia rzeczy robiących t-pose w Yandere Simulator

  Dzień Dobry! To chyba największy zwrot akcji tego roku , czyli nagle ot tak sobie piszę raz na ruski rok na tym blogu. Ale muszę o tym na...