czwartek, 11 listopada 2021

Szczera opinia o moim własnym blogu.

 Jakby kogoś interesowało dlaczego cokolwiek na tym blogu jest takie , a nie inne - odpowiedź jest prosta. Ten blog jest od czapy. Zdjęcia i tematy postów są od czapy. Styl mojego pisania również jest od czapy. To wszystko jest tak losowe , nikt nie jest nawet w stanie przewidzieć co pojawi się tu następne jeśli nie napiszę żadnej zapowiedzi. Ja sama też nie mam bladego pojęcia co przyjdzie mi do głowy jeśli napiszę post trzynastego listopada albo drugiego grudnia. Jak patrzę na niektóre posty z listy u dołu po prawej to ja naprawdę nie wiem czemu one istnieją. Zobaczcie tylko - jednego dnia mogę napisać post o tym , że mój wiśniowy kisiel smakuje jak pasta do zębów dla dzieci , a dokładnie drugiego dnia albo nawet tego samego wieczorem mogę napisać post o kolorowankach , bo mi się zachciało ożywić wstawianie.


Opinia końcowa to:

Ten blog jest tak niepotrzebny i tak bardzo losowy , że jest kwintesencją nadmiaru myśli w głowie i braku piątej czy nawet pięćdziesiątej klepki.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ukryta armia rzeczy robiących t-pose w Yandere Simulator

  Dzień Dobry! To chyba największy zwrot akcji tego roku , czyli nagle ot tak sobie piszę raz na ruski rok na tym blogu. Ale muszę o tym na...