piątek, 15 lipca 2022

To chyba jakiś żart

 Siema no więc ostatnio sobie szukałam czegoś do gry i mi się pokazały takie piękne haki do niej , bardzo legitne. A tak serio to ta osoba nawet użyła podstawowych kolorów z programu Paint , podstawowych czcionek i kształtów też. Chciałam znaleźć jeszcze coś tego typu żeby się pośmiać. Widzę stronę z jakże obiecującym tytułem. Klikam...


...a tam strona typu ,,Wybierz laskę po trzydziestce hot mamuśkę aby się z nią<umówić>". Tam dosłownie były zdjęcia jakiś pr0stytutek. Wyobraźcie sobie że jakieś dziecko by to zobaczyło. W sensie sama strona były taka jak powinna , tylko z tej strony od razu mnie przekierowało na coś takiego. Moje oczy 💀



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ukryta armia rzeczy robiących t-pose w Yandere Simulator

  Dzień Dobry! To chyba największy zwrot akcji tego roku , czyli nagle ot tak sobie piszę raz na ruski rok na tym blogu. Ale muszę o tym na...