piątek, 18 lutego 2022

Kolorowanki #667

 Haha , nie spodziewaliście się tego że dwa posty jednego dnia. Będą co najmniej trzy. Obydwa będą z kolorowankami. Pierwszy z tych ,,dwóch następnych" macie tutaj. Są to jakieś losowe kolorowanki , które mi się podobały. Albo jestem jakaś głupia (jestem) albo 2/3 tego bloga to kolorowanki.

Poprzednia część: https://paczekzdzemikiemgadki.blogspot.com/2022/01/kolorowanki-chyba-czesc-666.html


Śpiąca Królewna czytająca jakieś głupoty na kartce:

Goofy:
Gryzelda z ciastem na głowie:
Anastazja zmywająca naczynia:
Gryzelda sprzątająca jakąś miskę:
Śpiąca Królewna "bardzo niespodziewanie" ukłuła się wrzecionem: 
Gryzelda z ciastem na głowie #2:

Jestem pewna , że te dwie z ciastem na głowie to będą moje najnowsze wydruki. Piękne są , nie wiem kto to narysował ale ta osoba jest geniuszem 🐋🐳

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ukryta armia rzeczy robiących t-pose w Yandere Simulator

  Dzień Dobry! To chyba największy zwrot akcji tego roku , czyli nagle ot tak sobie piszę raz na ruski rok na tym blogu. Ale muszę o tym na...