niedziela, 20 lutego 2022

Jak zemścić się na przedmiocie martwym - laptop

 UWAGA - nie ponoszę odpowiedzialności za to , co wykonacie po przeczytaniu tego zacnego poradnika napisanego z głębi serca. Bierzecie za siebie odpowiedzialność. 

Otóż moi drodzy , czekam sobie jakieś 15 minut aż wczytają się Simsy , następnie czekam kolejne 10 minut aby wczytał się zapis i kolejne... znowu 10 minut , aż moi simowie wrócą z uniwersytetu. Po tym wszystkim nasz szanowny Pan Badziewie - inaczej mój laptop - postanowił zacinać się niemiłosiernie nawet kiedy uderzyłam w dysk 4/5 razy odmawiał także posłuszeństwa. Więc uruchomiłam go ponownie nie zamykając niczego i tak straciłam moje 35 minut czekania oraz część mojej psychiki. 

Nigdy nie zostawiajcie takich rzeczy bez interwencji. Jeśli jesteście ostatnio w podobnych sytuacjach polecam dalsze czytanie. Kilka sposobów dzięki którym zaspokoicie chęć zemsty na waszym badziewiu.


Unicestwienie ostateczne:

1. Rzuć z całej siły o podłogę - rozpadnie się jak domek z klocków Lego! 

2. Otwórz okno na całą szerokość i rzuć z rozmachem calutkiej twojej siły!

3. Załóż glany czy inne kosiory i zrób trampolinę z laptopa. Jestem pewna , że już nie odpali!


Chwilowa agresja:

1. Odpal program Paint (ten zwykły , nie 3D). Zrób bardzo dużą kanwę (to pole do malowania) i wstaw dowolny plik. Po tym wszystkim kliknij ,,Zaznaczanie dowolnego kształtu" i wycinaj jedno na drugim , jak najdłużej. Zacinanie sprzętu gwarantowane.

2. Uruchom dowolną przeglądarkę i włącz co najmniej dziesięć kart , a na każdej z nich jakąś stronę. Możesz zaczekać aż się załadują - lub nie - i wyłącz Internet. Odśwież wszystkie karty.

3. Włącz na raz wszystko , co zużywa jak najwięcej zasobów twojego komputera - na przykład Microsoft Teams w przeglądarce , do tego dodaj aplikację OneDrive tak żeby przetwarzała dużo plików oraz jakieś dwie gry zajmujące dużo miejsca na dysku. Co dalej z tym zrobicie to musicie wymyślić sami.

4. Mój ulubiony sposób - uruchom wszystkie możliwe aplikacje na raz , po czym wymuś zamknięcie systemu lub uruchom ponownie (nie zamykaj aplikacji własnoręcznie). Laptop dostanie padaczki i ostro się namęczy zamykając to wszystko samodzielnie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ukryta armia rzeczy robiących t-pose w Yandere Simulator

  Dzień Dobry! To chyba największy zwrot akcji tego roku , czyli nagle ot tak sobie piszę raz na ruski rok na tym blogu. Ale muszę o tym na...