poniedziałek, 17 października 2022

Dlaczego życie takie jest (Gry na Flasha)

 Wow , kto by się spodziewał , że po prawie dwóch latach od usunięcia Adobe Flash Player dalej nie mogę się z tym pogodzić... Naprawdę czasami tracę wierę w siebie , serio. Okej ale dzisiaj będą moje ulubione gry na Flash , o czym były i czy dalej działają. Prawdopodobnie  drugiej części nie będzie , a tych gier jest mnóstwo ale problem jest taki , że jestem głupim tłustym leniem i mi się nie chce. Jezu ale nudny ten wstęp , dobra zaczynamy już AAAAAAAAAAAA

-------------------------------------------------------- byk -----------------------------------------------------


Gra: Mega Anime Couple Creator

Status: Działa na Ruffle

Ostatni raz grałam: Dzisiaj


W tej grze mieliście do stylizowania dwie postacie w stylu anime. Każdej z tych postaci mogliście zmienić płeć , kolory dosłownie wszystkiego , strój , typ oczu , akcesoria i tło w sumie też. Może wam się wydawać , że ta gra jest oklepana ale ja spędziłam w niej niesamowicie nienormalną ilość godzin. Zawsze ładowała się sto lat. Teraz ładuje się całkiem szybko ale już nie działa prawie w ogóle na Windowsie 7. Na razie nie mam internetu na komputerze , będę miała w grudniu to napiszę czy działa lepiej niż wcześniej czy nie.


Zdjęcie z gry:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gra: Dragon Games Raven Queen (StarSue.net)
Status: Działa 
Ostatni raz grałam: Sierpień 2022

No ogólnie jest to typowa ubieranka od moich ukochanych starych dziadów ze StarSue. Co ją takiego wyróżnia? Sama nie wiem , ale po prostu odkąd ta gra wyszła jakoś tak ją kocham bardziej niż wszystkie inne. Piosenka była mega fajna i raz mi siostra powiedziała , że jak ta piosenka może mi się podobać jak to taki syf. Dalej nienawidzę mojej siostry. Okej , ale jak chcecie w to zagrać to musicie wejść na Missangest przez Y8 Browser i wyszukać tytuł. Tyle.

Zdjęcie z gry:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gra: Snow Bite Draculaura (StarSue.net)
Status: Nie działa
Ostatni raz grałam: 7-10 lutego 2021

Kolejna typowa ubieranka , co ja się tu będę rozpisywać. Draculaura była z serii Scarily Ever After , i była MEGA piosenka po prostu jak ja w to grałam to głośniki od starego komputera eksplodowały. No okej może nie aż tak. Ta piosenka to Becky G - The Monster Remix jak coś.

Zdjęcie z gry:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gra: Mega Anime Avatar Creator
Status: Działa na Numuki i Y8 Browser
Ostatni raz grałam: Styczeń 2022

Gra w której tworzycie pionowy portret dowolnej postaci narysowanej w stylu anime bla bla bla. Chyba każdy wie co to jest za gra , naprawdę. Nawet jak ktoś nie grał to widział kogoś kto miał to coś na profilowym! Starą wersję znajdziecie na Y8 browser na stronie MiniGamers , a w nową możecie zagrać wyszukując anime albo creator na Numuki Browser.

Zdjęcie z gry (mega stare odkopane w ogóle z jakiś starych wiadomości):
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gra: CA Cupid Dressup (StarSue.net)
Status: Nie działa
Ostatni raz grałam: Sierpień 2022

Dosłownie tydzień temu , może dwa , usunęli stronę na której to działało. Myślałam , że się popłaczę. Jeśli ktoś to czyta za dziesięć lat i zna piosenkę to napisz.

Zdjęcie z gry:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gra: Bratz Make-over game
Status: DZIAŁAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA (na Numuki)
Ostatni raz grałam: Lipiec 2022

Każda dziewczyna to zna. Po prostu kogo nie zapytacie to będzie wiedzieć co to , chyba że urodził/a się w złych czasach. Przypomnę tylko o co w tym chodziło. Mamy do wyboru 4 dziewczyny z Bratz , wybieramy jedną i myjemy/suszymy jej włosy. Następnie zmieniamy fryzurę , kolor i dodajemy pasemka. Później robimy jej makijaż , dodajemy tatuaże , brokat i malujemy paznokcie. To jest taka stereotypowo damska gra , że się płakać chce ale ja to kocham i będę kochać zawsze.

Zdjęcie z gry:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gra: Cloetta Spelletta (StarSue.net)
Status: NIE DZIAŁA ĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄ
Ostatni raz grałam: Gdzieś w 2019

W tej ubierance było coś specialnego, należy mi się teraz odszkodowanie. Ta jakaś Klozeta Musztardeta jest z Bratzillaz , nigdy tego nie lubiłam bo to podróba Monster High ale gry były niesamowite. Jeśli kiedyś odnajdę działającą wersję to ugryzę mój dywan. Nie prałam go co najmniej  lat.

Zdjęcie z gry:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Spleśniały krasnal w pipecie , w płynie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ukryta armia rzeczy robiących t-pose w Yandere Simulator

  Dzień Dobry! To chyba największy zwrot akcji tego roku , czyli nagle ot tak sobie piszę raz na ruski rok na tym blogu. Ale muszę o tym na...